top of page

Komandu kopdarbs digitālās transformācijas procesos

ar BCS Chartered Institūta sertifikāciju

​Mācību formāts 

Tiešsaistē

Ilgums

24 mācību stundas

EUR 1100 + PVN

Cena

Tuvākais kurss:

Nav ieplānots.

  

  

  

  

  

  

  

Kursa mērķis

Tā kā digitālā transformācija ir daudzu organizāciju stratēģiju priekšplānā, digitālo tehnoloģiju speciālistiem, vairāk nekā jebkad agrāk, ir jāņem vērā dažādi uzņēmējdarbības aspekti un jomas. Kursa mērķis ir sniegt praktiskas zināšanas un prasmes digitālās un tehniskās jomas profesionāļiem dažādu komunikācijas metožu, formātu un rīku izmantošanai un izpratnei par savas komunikācijas ietekmi.

Mērķauditorija

  • IT profesionāļi, kuri vēlas uzlabot sociālās prasmes jeb “soft skills”.

  • IT biznesa partneri, biznesa analītiķi, biznesa vadītāji un komandas locekļi, biznesa pārmaiņu vadītāji un projektu vadītāji.

Kursa mērķis

Tā kā digitālā transformācija ir daudzu organizāciju stratēģiju priekšplānā, digitālo tehnoloģiju speciālistiem, vairāk nekā jebkad agrāk, ir jāņem vērā dažādi uzņēmējdarbības aspekti un jomas. Kursa mērķis ir sniegt praktiskas zināšanas un prasmes digitālās un tehniskās jomas profesionāļiem dažādu komunikācijas metožu, formātu un rīku izmantošanai un izpratnei par savas komunikācijas ietekmi.

Mērķauditorija

  • IT profesionāļi, kuri vēlas uzlabot sociālās prasmes jeb “soft skills”.

  • IT biznesa partneri, biznesa analītiķi, biznesa vadītāji un komandas locekļi, biznesa pārmaiņu vadītāji un projektu vadītāji.

Tehnoloģijas

MĀCĪBU NORISE

20% teorija un 80% prakse

Mācības notiek tiešsaistē. Mācības notiek 2 reizes nedēļā pa 4 mācību stundām 6 nedēļu garumā. Mācību laikā dalībnieki apgūst teoriju, ko nostiprina ar praktiskajiem uzdevumiem un grupu projektu.

Projektos balstīta mācīšanās nozīmē darbu grupās, kad mācību dalībnieki izstrādā projektu, kas ir balstīts uz reālu darba situāciju, praktiski pielietojot nodarbībās apgūtās prasmes un zināšanas.

Darbs komandā

Praktiska pieredze

Projekta izstrāde

e-CF 4.0


  • A.1. IS and Business Strategy Alignment – L.5

  • A.9. InnovatingL.5

  • E.4. Relationship Management – L.4

  • E.7. Business Change Management – L.5

Caurviju kompetences


  • Emocionālā inteliģence

  • Komunikācija

  • Deleģēšana

  • Lēmumu pieņemšana

  • Problēmu risināšana

  • Konfliktu risināšana

E-kompetences un caurviju kompetences

E-kompetences un caurviju kompetences

e-CF 4.0


  • A.1. IS and Business Strategy Alignment – L.5

  • A.9. InnovatingL.5

  • E.4. Relationship Management – L.4

  • E.7. Business Change Management – L.5

Caurviju kompetences


  • Emocionālā inteliģence

  • Komunikācija

  • Deleģēšana

  • Lēmumu pieņemšana

  • Problēmu risināšana

  • Konfliktu risināšana

Priekšzināšanas

Bez priekšzināšanām.

Sertifikācija

Sertifikācijas eksāmens “BCS Practitioner Award in Collaborating with Business Teams” ir iekļauts kursa cenā.

Kursa tēmas

1. Komunikācijas mērķi un vajadzības dažādās biznesa komandās.


1.1. Mērķu definēšana, lai izglītotu, informētu, pārliecinātu.

1.2. Paredzēto rezultātu definēšana.

1.3. Panākumu mērījumu noteikšana.


2. Nepieciešamā informācijas līmeņa analīze un pielāgošana atbilstoši auditorijai.


2.1. Darba lomas.

2.2. Pieredzes līmenis.

2.3. Interešu līmenis.

2.4. Sarežģītas informācijas vienkāršošana.


3. Komunikācijas metožu un sadarbības rīku piemērotības analīze.


3.1. Komunikācijas metodes.

  • Verbāla, neverbāla.

  • Rakstiska, vizuāla.

  • Tūlītēja, ierobežotā laikā.

3.2. Sadarbības rīki.


  • Virtuālo sanāksmju programmatūra.

  • Projektu plānošanas rīki.

  • Mākoņdatošana.


4. Atbilstoša formāta izvēle un pielāgošana datu un informācijas sniegšanai.


4.1. Datu piemērotība.

  • Cik daudz?

  • Paredzētā auditorija.

4.2. Vizualizācijas rīki.

4.3. Nepieciešamais detalizācijas līmenis.


5. Dažādos formātos sniegtās informācijas interpretācija.


5.1. Komunikācijas nolūka izpratne.

5.2. Toņa un formalitātes līmeņa novērtēšana.

5.3. Piemērotas atbildes apsvēršana.


6. Personīgo sadarbības prasmju analīze.


6.1. Asertivitāte.

6.2. Konsekvence.

6.3. Stiprās puses un komforta jomas.

6.4. Vājās puses un jomas, kurās ir bailes.

6.5. Johari loga modelis.


7. Emocionālās inteliģences (EQ) nozīme sadarbībā.


7.1. Empātija.

7.2. Sociālās prasmes.

7.3. Pašapziņa.

7.4. Motivācija.

7.5. EQ trūkuma ietekme.


8. Personīgā zīmolvedība.


8.1. Profesionālisma raksturojums.

  • Darba ētika.

  • Integritāte.

  • Pozitīvisms.

  • Aizrautība.

  • Spēja trenēt.

  • Sagatavotība.

  • Savlaicīgums.

8.2. Profesionālie standarti

8.3. Uztvere - veicinoša vai bloķējoša.

8.4. Uzticamība.

8.5. Personība.


9. Pozitīvas attieksmes ietekme, sadarbojoties ar citiem.


9.1. Iesaistīšanās uzlabošana un gaidu pārvaldība.

9.2. Ātra risinājumu atrašana.

9.3. Personīgā veselība un labklājība.

9.4. Palīdzība vēlamo rezultātu sasniegšanā.


10. Aktīvā klausīšanās.


10.1. Apzināta un neapzināta ķermeņa valoda.

10.2. Spoguļošanas un atkārtošanas izmantošana.

10.3. Verbāli un neverbāli signāli.


11. Stāstu stāstīšanas (storytelling) mērķis un ieguvumi komunikācijā.


11.1. Konteksta nozīme.

11.2. Attiecināmība.

11.3. Stāstījuma pievienošana procesam.


12. Biznesa tīklošanās.


12.1. Iepazīstināšana ar sevi un savu organizāciju.

12.2. Svarīgu jautājumu uzdošana.

12.3. Turpmāki pasākumi un norādes.

12.4. “Kas man no tā izriet?”.


13. Sadarbības un komunikācijas stila pielāgošana.


13.1. Belbina komandas lomas.

13.2. Myers Briggs tipi.

13.3. Lietišķās valodas lietošana.

13.4. Mācīšanās stila preferences.


14. Nepieciešamība pēc skaidrības komunikācijā.


14.1. Kā rast skaidrību?

  • Mutiska iztaujāšana.

  • Atkārtošana.

  • Rakstisks apstiprinājums.

14.2. Neskaidrību novēršana.


15. Atgriezeniskās saites iegūšanas metožu piemērotība un efektivitāte.


15.1. Atgriezeniskās saites iegūšanas metodes.

  • Mutiska iztaujāšana.

  • Aptaujas un anketas.

  • 360 grādu pārskati.

15.2. Atbilstoša, savlaicīga atgriezeniskā saite.


16. Atgriezeniskās saites interpretācija, lai izvēlētos piemērotu atbildi.


16.1. Atgriezeniskās saites salīdzināšana ar mērķiem.

16.2. Atgriezeniskās saites avots.

16.3. Dalīšanās ar atbildēm un turpmākie soļi.

Mācīšanās rezultāti

Pēc veiksmīgas mācību programmas pabeigšanas dalībnieki spēs:



  • Identificēt un izprast mērķauditorijas vajadzības.

  • Izprast un veicināt prasību apkopošanas procesu.

  • Efektīvi sadarboties ar biznesa komandām.

  • Identificēt un izmantot efektīvas saziņas metodes.

  • Plānot un īstenot efektīvu komunikāciju.

  • Pielietot dažādus komunikācijas un komandas darba stilus dažādos scenārijos.

  • Pielietot metodes un paņēmienus, lai vadītu sanāksmes, izprastu un ietekmētu dalībnieku lomas.

  • Atbalstīt citus, veiksmīgai saziņai un sadarbībai.

  • Apkopot un pielietot atgriezenisko saiti.

Vēlies pievienoties mācību grupai?

Piesakies un rezervē sev vietu.

bottom of page